منتديات الحب الصادق
سجلاتنا تفيد بانك غير مسجل لدينا لذا اذا كنت عضو يمكنك الدخول لعضويتك من هنا اما اذا كنت ذائر فيسعدنا ويشرفنا التسجيل بمنتديات الحب الصادق

منتديات الحب الصادق

منتديات الحب الصادق - مجلتك فى الحب على الانترنت - افلام عربى - افلام اجنبى - اغانى - كليبات - برامج - العاب - صور - مناقشات عامة - ضحك وفرفشة - اسلاميات - شات - ترجمات - تطوير مواقع - شروحات - الفوتوشوب - الثقافة العامة - شعر ومقالات
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» برنامج you cam
الخميس سبتمبر 01, 2011 1:54 am من طرف لقيت روحي

» اختار من 1-12 بسرعه المهم الامانة
الثلاثاء أغسطس 09, 2011 4:53 pm من طرف نور القمر

» قد يفيدك ادخل فقط
الثلاثاء أغسطس 09, 2011 3:18 pm من طرف نور القمر

» اذا كنت صفرا فكن ذا قيمة
الأربعاء نوفمبر 24, 2010 1:29 pm من طرف الحب الضائع

» طلب تغير الاميل
الإثنين نوفمبر 22, 2010 12:40 pm من طرف الحب الضائع

»  الحب الممدوح والحب المذموم
الثلاثاء نوفمبر 16, 2010 3:06 pm من طرف الحب الضائع

» طويل بس مثير
الثلاثاء نوفمبر 16, 2010 2:59 pm من طرف الحب الضائع

» أحبك كان موتي ... أم فيك انتحرت...
الثلاثاء نوفمبر 16, 2010 2:56 pm من طرف الحب الضائع

» اتمنى ان اجد الاجابة هنا
السبت أكتوبر 23, 2010 3:20 am من طرف لذلت احبك وسوف انتظرك

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
elray2
 
الحب الضائع
 
الشبح المصري
 
mody
 
الصقر
 
فايرس
 
rere 7
 
كنزى
 
nour
 
كريستالة كريم
 

شاطر | 
 

 شكلك نسيتي نفسك

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الشبح المصري
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 175
العمر : 29
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : نائب مدير متميز

مُساهمةموضوع: شكلك نسيتي نفسك   الإثنين مارس 15, 2010 12:20 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
موضوع النهارده عن واحده اسمها الهبله وبصراحه اسم علي مسمي لايق عليها
ده راحت قالت لواحد كده بكل بجاحه انا معجبه بيك وبحبك ومقدرش اعيش من غيرك وخد رقم تليفوني وبعد كده راحت تعيط لحبيبه صاحبنا ده وتقولها انا مش قادره اعيش من غيره
و مع ان صاحبنا ده هو اللي عملها لزمه بين الناس راحه تتكلم معاه بطريقه مش كويسه ... عادي ماهو.....خير تعمل شر تلقي بس شكلها نسيت نفسها او اتعصبت
ماعلينا بعد كده راحت تقول علي ناس اشراف كلام مش حلو بس الظاهر انها نسيت ان....اللي بيته من ازاز مايحدفش الناس بالطوب
بس صاحبنا ده مش هيتكلم كتير عشان الباقي كله الناس عارفينه بس هيقولها حاجه واحده بس
...انا غطان من الاول لما عملتك واخده وبقي ليكي لزمه واخدتك عليا يا هبله.....
الشبح المصري


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


عدل سابقا من قبل الشبح المصري في الإثنين مارس 15, 2010 12:22 pm عدل 1 مرات (السبب : .)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الحب الضائع
مشرف متميز دهبى
مشرف متميز دهبى
avatar

انثى
الابراج : السرطان عدد الرسائل : 215
العمر : 26
المزاج : الحمد الله
اعلام الدول :
المهنة :
الاوسمة : نجمة المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الإثنين مارس 15, 2010 1:37 pm

على فكرة فى عدة اخطااء الاملائية
فى الموووضوع خد بالك وانت بتتكتب
بعد كده عشاان انت كبير مش صغير عشاان
تغلط وثانكس على الموووضوع بس خد بالك من الاخطااء
الاملائية زى واخدة .. واحدة اسمها
والتانية غطان ... هى اصلها غلطااان
ميرسى للموووضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الشبح المصري
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 175
العمر : 29
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : نائب مدير متميز

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الأربعاء مارس 17, 2010 9:00 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مابقاش الا انتي يا سلمي وتعدلي عليا انا الكلام يلا معلش مش هاخد علي كلامك عشان شكلك مامسكتيش اعصابك وانتي بتردي علي الموضوع
بس ساعات الواحد بيبقي واقف في مكان عالي ويبص لتحت يلاقي واحده هبله بتعيط يقولها مالك تقولو انا نفسي اطلع عندك فوق وبعد ما ياخد بايدها ويطلعها تعدل عليه وتقولو انت مابتعرفش تطلع عالسلالم
بس يلا اللي هياخد علي كلام العيال الهبله مش هيعيش حياته
وعلي راي المثل ...الكلاب الهبله تعوي والقافله تسير...
الشبح المصري


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


عدل سابقا من قبل الشبح المصري في الأربعاء مارس 17, 2010 9:08 am عدل 1 مرات (السبب : .)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الحب الضائع
مشرف متميز دهبى
مشرف متميز دهبى
avatar

انثى
الابراج : السرطان عدد الرسائل : 215
العمر : 26
المزاج : الحمد الله
اعلام الدول :
المهنة :
الاوسمة : نجمة المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الأربعاء مارس 17, 2010 9:24 am

عيب اوى انك تغلط فى انسانة ردت عليك
لم بقلك على غلط بقلك عشان مش بحب
الا يخصنى يغلط لانى قبل ما تكون فى حقو بتبقى
فى حقى وميرسى على ذوقك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الشبح المصري
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 175
العمر : 29
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : نائب مدير متميز

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الأربعاء مارس 17, 2010 10:00 am

مش انتي يا سلمي اللي هتعلميني العيب ومش العيب
وبعدين مين اللي يخصك انا مابخصش حد خاليا
ماتاخديش الكلام علي نفسك يا....سوسو...
الشبح المصري


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كريستالة كريم
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى
الابراج : السرطان عدد الرسائل : 11
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الأربعاء مارس 17, 2010 10:07 am

ممكن اسئل سؤال انا ملاحظة فى المنتدى انى فى مواضيع كتير عن الحب
انتو بتاخدووو تهزيق هو فى ايه هو ده منتدى ولا مكان للتهزيق فين
المدير بتاع المنتدى هو ليه ساكت على الحاجات دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
elray2
Admin
Admin
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 711
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايق
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : وسام التميز الادارى

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الخميس مارس 18, 2010 3:59 am

اصل هاقولك اية
جبتولى التهزيق وانا واقف مكانى
انا مضطر امسح الموضوع لو جد جديد فية


ثقتى بنفسى لا تعنى الغرور
 فانا اتقبل رأى كل من الناقد والحاسد
فالأول يصحح مسارى والثانى يزيد من اصرارى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://el7obelsadek.yoo7.com
الصقر
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

ذكر
الابراج : السمك عدد الرسائل : 71
العمر : 25
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : نائب مدير متميز

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الخميس مارس 18, 2010 11:39 am

با حبيبى يا سمسم انا عاوز مسؤل هنا هههههه


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
elray2
Admin
Admin
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 711
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايق
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : وسام التميز الادارى

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الخميس مارس 18, 2010 12:27 pm

واهو واحد كمان بيصطاد فى المية العكرة


ثقتى بنفسى لا تعنى الغرور
 فانا اتقبل رأى كل من الناقد والحاسد
فالأول يصحح مسارى والثانى يزيد من اصرارى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://el7obelsadek.yoo7.com
الشبح المصري
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 175
العمر : 29
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : نائب مدير متميز

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الجمعة مارس 19, 2010 9:35 am

معلش يا جماعه بس انا بقول لواحده هي عارفه نفسها انها هبله وبقولها
...نسيت نفسك ياللي كان نفسك توصللي والله صحيح اللي اختشو ماتو....
...انا اللي غيرتك كده وانا اللي خليتك كده خليت حياتك تتقلب من حال لحال...
...وانت اللي من غيري انا لو فات عليك مليون سنه كان زمانك زي مانت صفر علي الشمال...
كريستاله انت بتهدي النفوس ولا ايه وبعدين سامي ما صدق ويقوول همسح الموضوع
طب امسحه يا سامي وانا هكتب واحد اشد منه بس ساعتها انت اللي هتاخد ذنب الناس اللي هتتهزا فيه
اللهم بلغت اللهم فاشهد
الشبح المصري


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كريستالة كريم
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى
الابراج : السرطان عدد الرسائل : 11
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الجمعة مارس 19, 2010 9:41 am

انا بقصد حاجة يا شبح لا نفوس ولا حاجة انا بس هدفى تالق ونجاح المنتدى
يعنى لم يجى عضووو غيرى مثلا يشوووف المواضيع دى هيقووول ايه يقوول ده منتدى مش كويس
وصحبو ازاى سااكت على المهزلة دى يبقى ايه الحل بقه ساعتها مش كلامى صح بردو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الشبح المصري
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 175
العمر : 29
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : نائب مدير متميز

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الجمعة مارس 19, 2010 10:41 am

طيب انا معاكي بس لما هي بقي اللي تسيح لنفسها بالكلام وتقووول كذا وكذا وبعدين تغلط في الانسان قدامه وورا ظهره يبقي من حقه يرد ولا لا


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


عدل سابقا من قبل الشبح المصري في الجمعة مارس 19, 2010 10:50 am عدل 1 مرات (السبب : .)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كريستالة كريم
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى
الابراج : السرطان عدد الرسائل : 11
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الجمعة مارس 19, 2010 10:45 am

ميرضنيش بس مهما حصل متسوقش سمعة المنتدى
يعنى انت لو كان عندك منتدى زي ده هتعمل ايه لو حد عمل كده
وبعدين مش من اخلاق الرجال انى انت تسيح للبنت الا حبتها او الا كنت حبتها
انك تعمل كده قداااام الناس غلط على فكرة انا حبيت اقوول راى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الشبح المصري
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 175
العمر : 29
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : نائب مدير متميز

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الجمعة مارس 19, 2010 11:00 am

اوك انا معاكي بس اللي بيلعب بالنار لازم يستحمل سخونتها
وبعدين لما البنت تسيح لنفسها وتقول كذا وكذا يبقي من حق الولد انه ياخد حقه
ولا انا غلطان


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كريستالة كريم
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى
الابراج : السرطان عدد الرسائل : 11
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الجمعة مارس 19, 2010 11:06 am

على فكرة انت مفيش فايدة فيك الا فى دماغك فى دماغك
مينفعش والله بجد كده هضيع المنتدى ووبعتثقد من كلامك مع المدير

انكم اصدقاااء وعموما تحياتى ليك ويريت تحاول تمسك اعصابك بدل ما تعمل هيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الشبح المصري
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 175
العمر : 29
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : نائب مدير متميز

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الجمعة مارس 19, 2010 11:17 am

هيك ...شكلك مش مصريه...
ما علينا بس انتي ماتعرفيش ايه الحوار بتتكلمي حسب اللي قريتيه
بس لو انتي عرفتي الحوار من اوله هتقولي والله عندك حق مش هتقولي اللي في دماغك في دماغك
وبعدين انا والمدير مش اصحاب احنا اكتر من اخوات شويه
ممكن المدير يبقي يحكيلك الموضوع من اوله وصدقيني رايك هيختلف ساعتها
وعالعموم ...نورتي المنتدي كمان مره....
اخوكي الكبير الشبح المصري


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كريستالة كريم
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى
الابراج : السرطان عدد الرسائل : 11
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الجمعة مارس 19, 2010 11:42 am

اى انا مش من هون انا من سورياااا
بس بعتقد اانى عرفت الحوار منيح من المواضيع
بس بدى ذكرك بشيااااء لفت نظرى انو انت عامل مواضيع
بدك ترجع فيهاااااا الها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الشبح المصري
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 175
العمر : 29
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : نائب مدير متميز

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   السبت مارس 20, 2010 10:18 am

منيح ومن سوريا
قصدك من شارع سوريا اللي عند نادي الزمالك
ولا شارع الهرم عند كازينو الليل بقي اسمه سوريا
يلا هنعمل ايه هنسيبك تعيشي الدور شويه يا سوسو
الشبح المصري


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الحب الضائع
مشرف متميز دهبى
مشرف متميز دهبى
avatar

انثى
الابراج : السرطان عدد الرسائل : 215
العمر : 26
المزاج : الحمد الله
اعلام الدول :
المهنة :
الاوسمة : نجمة المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   السبت مارس 20, 2010 12:48 pm

هههههههههه انت بتسيح هنا محدش عارف
غير انااا وسامى وانت مش تسيح بقه
ههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الصقر
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

ذكر
الابراج : السمك عدد الرسائل : 71
العمر : 25
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : نائب مدير متميز

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   السبت مارس 20, 2010 11:56 pm

انا شايف يا حسن ان انتا شادد السلخ على الاخر ومينفعش كدة يا معلم اهدى شوية فى مواضيع وعادى خالص قول انتى نسيتى نفسك براحتك بس بدون غلط فى حد يعنى اكتب بلغة سطحية واللى على راسة بطحة يحسس عليها هو أكيد هيفهم ..ووالله يا عم انتا شخص جدع وكويس ومتقدرتش والحق دا عندى انا .. بس ما تنساش حاجة ان الراجل طول ما هو عايش بيتعلم وطول ما بتعلم لازم يقع فى مشاكل ويحاول يحلها ويقنع نفسة انوا قدها حتى لو مكنش قدها ..ولا اية وبعدين الراجل لما بتيجى سيرة شخص كان عزيز علية وتيجى سيرتة هو بأيدة اللى بيقفلها وبيقول اللة يمسها بالخير
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
elray2
Admin
Admin
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 711
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايق
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : وسام التميز الادارى

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الأحد مارس 21, 2010 2:26 am

اوبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
شبو للصقر
:lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!:


ثقتى بنفسى لا تعنى الغرور
 فانا اتقبل رأى كل من الناقد والحاسد
فالأول يصحح مسارى والثانى يزيد من اصرارى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://el7obelsadek.yoo7.com
الحب الضائع
مشرف متميز دهبى
مشرف متميز دهبى
avatar

انثى
الابراج : السرطان عدد الرسائل : 215
العمر : 26
المزاج : الحمد الله
اعلام الدول :
المهنة :
الاوسمة : نجمة المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الأحد مارس 21, 2010 1:07 pm

انت معلق على الكلمة دى ياا سامى ليه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الشبح المصري
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 175
العمر : 29
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : نائب مدير متميز

مُساهمةموضوع: رد: شكلك نسيتي نفسك   الإثنين مارس 22, 2010 7:59 am

لا والله يا صقر انا كده لسه باقوول بسم الله يا هادي
بس عشان خاطرك انت ههدي شويه بس انا ماقولتش حاجه علي حد معين والله
انا باقول كلام عام واللي بياخد الكلام علي نفسه ياخده هو حر
ولا انا غلطان يا صقر


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
شكلك نسيتي نفسك
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات الحب الصادق :: الحب my game :: نوادر رومانسية الحب-
انتقل الى: