منتديات الحب الصادق
سجلاتنا تفيد بانك غير مسجل لدينا لذا اذا كنت عضو يمكنك الدخول لعضويتك من هنا اما اذا كنت ذائر فيسعدنا ويشرفنا التسجيل بمنتديات الحب الصادق

منتديات الحب الصادق

منتديات الحب الصادق - مجلتك فى الحب على الانترنت - افلام عربى - افلام اجنبى - اغانى - كليبات - برامج - العاب - صور - مناقشات عامة - ضحك وفرفشة - اسلاميات - شات - ترجمات - تطوير مواقع - شروحات - الفوتوشوب - الثقافة العامة - شعر ومقالات
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» برنامج you cam
الخميس سبتمبر 01, 2011 1:54 am من طرف لقيت روحي

» اختار من 1-12 بسرعه المهم الامانة
الثلاثاء أغسطس 09, 2011 4:53 pm من طرف نور القمر

» قد يفيدك ادخل فقط
الثلاثاء أغسطس 09, 2011 3:18 pm من طرف نور القمر

» اذا كنت صفرا فكن ذا قيمة
الأربعاء نوفمبر 24, 2010 1:29 pm من طرف الحب الضائع

» طلب تغير الاميل
الإثنين نوفمبر 22, 2010 12:40 pm من طرف الحب الضائع

»  الحب الممدوح والحب المذموم
الثلاثاء نوفمبر 16, 2010 3:06 pm من طرف الحب الضائع

» طويل بس مثير
الثلاثاء نوفمبر 16, 2010 2:59 pm من طرف الحب الضائع

» أحبك كان موتي ... أم فيك انتحرت...
الثلاثاء نوفمبر 16, 2010 2:56 pm من طرف الحب الضائع

» اتمنى ان اجد الاجابة هنا
السبت أكتوبر 23, 2010 3:20 am من طرف لذلت احبك وسوف انتظرك

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
elray2
 
الحب الضائع
 
الشبح المصري
 
mody
 
الصقر
 
فايرس
 
rere 7
 
كنزى
 
nour
 
كريستالة كريم
 

شاطر | 
 

 حالة حب

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
elray2
Admin
Admin
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 711
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايق
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : وسام التميز الادارى

مُساهمةموضوع: حالة حب   الثلاثاء مارس 30, 2010 2:28 pm

اننى اليوم اشهد حالة حب لا بأس بها قد ظهرت فى الأونة الأخيرة بشكل كبير عدا ان تلك الحالة لم يمر بها إلا القليلين الذين يحبون بصدق


جلست امامة ، وقد وجهت كل انظارها ، واستفرغت كل طاقتها فى التطلع علية ، والنظر الية ، لكى ينتبة الى ذلك الشعور الذى تشعر هى بة منذ فترة ،واعتقدت انة لا ينتبة


ومرت ايام وليالى وشهور وسنوات ولم تعرف انة منتبة اليها هو الاخر ولا يستطيع التحدث اليها


وجلس كل منهما امام الاخر فترة كبيرة من الزمن كل منهما ينتظر اشارة الأخر


ولكن شتان بين احساسها بة واحساسة بها !!!


فهى تحبة بدرجة كبيرة لدرجة انها تتمنى ان يكون شريك حياتها الأمثل وفارس احلامها الذى سيأخذها على الحصان الأبيض ويطير بها الى عالم الاحلام


الى ان تأتى الفرصة أيا كانت

والتى كانت تتمناها طوال حياتها

لتعلم ان من تحبة ليس منتبها اليها لانة يحبها

وانما منتبة اليها لانة يريد صديقتها التى هى لا تنتبة الية

فأحب من لا يحبنى ، ويحبنى من لا احبة

اعدها وكتبها / سامى محمد صلاح الدين رفاعى
الرايـelray2


ثقتى بنفسى لا تعنى الغرور
 فانا اتقبل رأى كل من الناقد والحاسد
فالأول يصحح مسارى والثانى يزيد من اصرارى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://el7obelsadek.yoo7.com
الشبح المصري
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 175
العمر : 29
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : نائب مدير متميز

مُساهمةموضوع: رد: حالة حب   الأربعاء مارس 31, 2010 9:56 am

ربنا يقدرك وتالف قصه كبيره شويه بس نايس ييجي منك يا ..عسليه..
بس هي الدنيا كده ..احب اللي يسيبني واسيب اللي يحبني..
وعلي راي المثل ..اجري يا بن ادم جري الوحوش وان كبر ابنك خاويه..
الشبح المصري


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
elray2
Admin
Admin
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 711
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايق
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : وسام التميز الادارى

مُساهمةموضوع: رد: حالة حب   الأربعاء مارس 31, 2010 11:08 am

هههههههههههههههههههههههه
القصص الكبيرة دى خليناها ليك
فى رايق يكتب قصة كبيرة
خليلنا احنا القصص القصيرة واكتب انت القصص ام اجزاء
واعمل فيلم منهم بقى


ثقتى بنفسى لا تعنى الغرور
 فانا اتقبل رأى كل من الناقد والحاسد
فالأول يصحح مسارى والثانى يزيد من اصرارى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://el7obelsadek.yoo7.com
الشبح المصري
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 175
العمر : 29
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : نائب مدير متميز

مُساهمةموضوع: رد: حالة حب   الأحد أبريل 04, 2010 9:54 am

انا مش بتاع افلام خليهالك ....يا رايق....
بس راجع نفسك وشوف مين عدوك ومين صديقك ومين اللي حاطك في خانه الاستيبن
وانت فاهم كلامي


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الحب الضائع
مشرف متميز دهبى
مشرف متميز دهبى
avatar

انثى
الابراج : السرطان عدد الرسائل : 215
العمر : 26
المزاج : الحمد الله
اعلام الدول :
المهنة :
الاوسمة : نجمة المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: حالة حب   الإثنين أبريل 05, 2010 2:42 pm

جميلة القصة دى يا سمسم اوى بجد انت موالف هاايل
شكرااا سمسم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
elray2
Admin
Admin
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 711
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايق
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : وسام التميز الادارى

مُساهمةموضوع: رد: حالة حب   الإثنين أبريل 05, 2010 3:52 pm

العفو ياسلمى على اية
وياميدو فكك من الكلام دة معادش لية لزمة
انا عارف كويس اوى مين صاحبى ومين عدوى
وعدوى مبحتجش ان انا اعرفة وبتجنبة
واصدقائى انا عارفهم كويس وبعدهم على صوابعى


ثقتى بنفسى لا تعنى الغرور
 فانا اتقبل رأى كل من الناقد والحاسد
فالأول يصحح مسارى والثانى يزيد من اصرارى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://el7obelsadek.yoo7.com
الشبح المصري
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 175
العمر : 29
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : نائب مدير متميز

مُساهمةموضوع: رد: حالة حب   السبت أبريل 10, 2010 12:36 pm

يعني اخيرا عدت الي صوابك ورشدك
بركه يا جامع
والله فرحتلك من قلبي


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
elray2
Admin
Admin
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 711
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايق
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : وسام التميز الادارى

مُساهمةموضوع: رد: حالة حب   الأحد أبريل 11, 2010 12:06 pm

ناس كتيرة فرحت من قلبها
بس تفرق فرحتلك من فرحت عليك


ثقتى بنفسى لا تعنى الغرور
 فانا اتقبل رأى كل من الناقد والحاسد
فالأول يصحح مسارى والثانى يزيد من اصرارى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://el7obelsadek.yoo7.com
الشبح المصري
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 175
العمر : 29
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : نائب مدير متميز

مُساهمةموضوع: رد: حالة حب   الإثنين أبريل 12, 2010 10:01 am

انت عارف يا سامي انا افرحلك مش افرح عليك ولا انت .....جاي تعرج في حاره المكسحين....
وماتسالنيش يعني ايه عشان مش هينفع اقوول في المنتدي


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
elray2
Admin
Admin
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 711
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايق
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : وسام التميز الادارى

مُساهمةموضوع: رد: حالة حب   الإثنين أبريل 12, 2010 11:37 am

غبى
هو انتا دايما واخد الكلام عليك كدة لية


ثقتى بنفسى لا تعنى الغرور
 فانا اتقبل رأى كل من الناقد والحاسد
فالأول يصحح مسارى والثانى يزيد من اصرارى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://el7obelsadek.yoo7.com
الشبح المصري
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 175
العمر : 29
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : نائب مدير متميز

مُساهمةموضوع: رد: حالة حب   الأحد أبريل 25, 2010 8:50 am

بس ماتقولش غبي اهو انت
المهم نايس الموضوع


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
elray2
Admin
Admin
avatar

ذكر
الابراج : الدلو عدد الرسائل : 711
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايق
اعلام الدول :
المهنة :
الهواية :
الاوسمة : وسام التميز الادارى

مُساهمةموضوع: رد: حالة حب   الأحد أبريل 25, 2010 11:11 am

اى خدمة
تعالى كل يوم


ثقتى بنفسى لا تعنى الغرور
 فانا اتقبل رأى كل من الناقد والحاسد
فالأول يصحح مسارى والثانى يزيد من اصرارى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://el7obelsadek.yoo7.com
 
حالة حب
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات الحب الصادق :: الحب my game :: نوادر رومانسية الحب-
انتقل الى: